wtorek, 25 lutego 2014

Rozdział 31

- Co ty tu robisz Niall ? - zapytałam opierając sie policzkiem o drzwi.
- Stęskniłem się.
- A tak na serio ?
- Mówię serio An. Nie zaprosisz mnie ?
- Zamierzasz mi przypieprzyć ? - opuścił głowę i pokręcił przecząco. Otworzyłam szerzej drzwi i wpuściłam go do środka. Co ja robię ?! Wszedł powoli i rozejrzał się po moim mieszkaniu.
- Ładnie tu.. - powiedział cicho.
- Chcesz coś do picia ?
- Poproszę. - poszłam do kuchni i nalałam do szklanki soku. Podałam mu szklankę i usiadłam obok.
- An dlaczego uciekłaś ?
- Bo miałam Cie dość. Zabiłeś mojego tatę. Biłeś mnie. Więziłeś.
- Ja nie chciałem.
- Nie chciałeś ? To dlaczego to robiłeś Niall ?
- Bo nie chciałem żebyś odeszła. Chciałem Cie zatrzymać nie ważne jak. Odeszłaś chociaż obiecałaś mi, że zostaniesz.
- Dziwisz się Niall ?
- Nie. Nie wiem. Wróć.. - złapał mnie za rękę. Tak jak małe dziecko chwyta się matki. Spojrzałam mu w oczy i po raz pierwszy od długiego czasu nie zobaczyłam w nich złości. Zobaczyłam tylko ból i strach.
- Niall..
- An ja wiem. Obiecywałem Ci milion razy, że się zmienię, ale tym razem ja na prawdę się postaram. Nie musisz wracać teraz ze mną do Mullingar. Po prostu bądź moja. Udowodnię Ci, że jestem innym człowiekiem.
- Nie wiem czy to jest dobry pomysł..
- Skarbie.. zależy mi na Tobie. Błagam...- padł przede mną na kolana i położył głowę na moich udach. Wplotłam palce w jego blond włosy i pociągnęłam za nie delikatnie. Spojrzał na mnie oczami pełnymi łez.
- Kochasz je ?
- Co ?
- Kochasz nasze dziecko ?
- Co to za pytanie ? - przeczesywałam palcami jego włosy.
- Po prostu chcę wiedzieć..
- Kocham. I je i Ciebie. Inaczej by mnie tu nie było. - popatrzyłam na niego. Dlaczego tak bardzo go kocham i pragnę ? Uśmiechnęłam się blado zapatrzona w jego błękitne tęczówki. Oddał mi uśmiech i podniósł się tak, że nasze twarze były na tym samym poziomie.
 - Daj mi szansę An. Proszę.. - przybliżył się do mnie i delikatnie musnął moje usta. Pogłębiłam pocałunek zaplatając mu ręce na szyi.
- Anthoinette ! Dzwonie i dzwo.. - oderwaliśmy się od siebie jak poparzeni kiedy do pokoju wparował Harry. Stał z otwartymi ustami i wyglądał jakby był w ciężkim szoku.
- Harry.. - Niall podszedł powoli do niego i położył mu rękę na ramieniu. Chłopak popatrzył na niego szeroko otwartymi oczami.
- Co ty tu robisz ?
- Przyjechałem was odzyskać.. przeprosić. - loczek przytulił się do niego i spojrzał na mnie nad jego ramieniem. Oczy miał pełne szczęścia. Nie wiem ile czasu spędzili przytuleni do siebie, ale zaczynało mi się nudzić.
- Wiedziałem, że się zmienisz Niall. Wiedziałem, że będziesz walczył o An i o mnie !
- Kocham Was oboje. -blondyn wyciągnął do mnie rękę, a ja bez chwili namysłu podałam mu swoją. Głaskał delikatnie knykcie moich palców i całował co chwilę w policzek lub w czoło.
- Jaka piękna, rodzinna scena. - podniosłam wzrok i moim oczom ukazali się Louis i Luke.. Cholera.

Jeden komentarz = uśmiech na mojej twarzy :))
Zapraszam również na mojego drugiego bloga Deal :D Link znajdziecie w zakładkach ;***  Następny rozdział pojawi się 02.03


11 komentarzy:

  1. Boszz ... To takie ... ghakdjadkaskljasdljls ... Awww ... Uwielbiam <3 ... Czekam na nexta <333

    OdpowiedzUsuń
  2. O M G !!! BOSKIEEE!!! AIALL (AN+NIALL :P ) *--* KOCHAAAAAAAAAAAAM ♥♥♥♥♥
    CZEMU DOPIERO 02:03 :'CCCCCCCCC
    JA CHCE JAAAK NAJSZYBCIEJ!!! .. BO BD PLAKAC .. :'CC XD NIE NOO ŻARTUJE .. ;) ALE CZEKAM NA NEXT!!
    P
    O
    Z
    D
    R
    A
    W
    I
    A
    M
    ; ***********
    TERAZ BD SIE PODPISYWAC, NWM PO CO O.o XDDDD / NATI ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. EJJ, MYSLALAM ZE BD PIERWSZAA :OOO ALE ANONIMEK MNIE PRZEGONIL GDY PISALAAAAAALAM TEN MOJ DLLLLLUGI KOMENTARZ XD ;*
    ALE JAKO OZNACZONY TO
    I AM FIRST ^^
    JESZCZE RAZ POWIEM ZE CZEKAM NA NEXT ;D

    SKORO KOMENTARZ=USMIECH TO NAPISALAM DRUGI KOM ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. / NATI ♥


      OOO I WYSZEDL TRZECI KOM ^O^ ^^ ^^ / NATI ♥

      Usuń
    2. Aww... Dziękuję kochana <3 to dzięki tobie i twoim komentarzom pojawia mi się uśmiech ;** :')

      Usuń
  4. DALEJ DALEJ DALEJ SZYBKO BOŻE, CO SIĘ STANIE CO W OGÓLE LUKE I LOUIS JEZU SJXHSJBSJSJSSHJDHSSHSBDJDNJD BOSKI *---------*

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski boski boski czekam na next;-**

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na next ;-***

    OdpowiedzUsuń